POLITYKA PRYWATNOŚCI dla Klientów ,, LET’S TALK MONIKA MITUŚ’’

I. Dane Administratora Danych Osobowych

            Uprzejmie informuję, że Administratorem Pana / Pani danych osobowych jest  Monika Mituś prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „LET’S TALK MONIKA MITUŚ”, posiadająca numer NIP: 6372097588, z siedzibą w Olkuszu przy ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1/21; 32-300 Olkusz, dalej jako: ,,Administrator’’.

Kontakt z Administratorem w sprawie ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem e-mail: kontakt@lets-talk.com.pl .

 

II. Informacje Ogólne

            Przy zawieraniu umowy o świadczenie usług nauczania języka obcego oraz w trakcie realizacji tejże umowy Klient proszony jest o podanie swoich danych osobowych, w tym danych osobowych niezbędnych do wykonania usługi oraz danych osobowych fakultatywnych. Żądane dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności – a przede wszystkim w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania oraz ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji usług edukacyjnych (w zakresie realizacji kursów i szkoleń językowych, zarówno grupowych jak i indywidualnych, świadczenia usług egzaminacyjnych, czynności administracyjnych związanych z zawarciem i realizacją umów o świadczenie usług językowych, w tym obsługi Klientów, także za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej i przy użyciu technologii audio-video lub audio, rozpatrywania reklamacji, fakturowania, pobieranie opłat, kontroli jakości usług, oferowania produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), prowadzenia działań w zakresie promocji usług językowych).

 

            Klienci, którzy chcą otrzymywać informacje marketingowe ,,LET’S TALK Monika Mituś’’ w formie wiadomości email mogą podać adres swojej poczty elektronicznej. Dane osobowe mogą być gromadzone przez Administratora również w innych sytuacjach, gdy jest to niezbędne dla realizacji określonego celu, zgodnego z prawem (wypełnianie dokumentów księgowych, realizacja płatności, rozpatrywanie reklamacji, załatwianie kwestii spornych).

 

III. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych

            Aby świadczyć usługi zgodnie z zakresem mojej działalności, Administrator  przetwarza Pana/Pani dane osobowe — w różnych celach, jednak zawsze zgodnie z prawem. Poniżej znajdzie Pan/Pani wyszczególnione cele przetwarzania danych osobowych wraz z podstawami prawnymi.

 

W celu wykonania usługi przetwarzam takie dane osobowe, jak:

  • imię,
  • nazwisko,
  • firmę,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • data urodzenia (numer PESEL) – jeśli podano,
  • indywidualny poziom językowy,
  • zawód lub miejsce zatrudnienia/edukacji – fakultatywnie,
  • adres zamieszkania/siedziby,
  • wizerunek – jeśli realizacja usługi nauczania języka obcego następuje przy użyciu techniki audio-video lub audio,
  • ewentualnie numer rachunku bankowego – jeżeli następuje płatność przelewem bankowym, w szczególności w zakresie realizacji usługi nauczania on-line.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy.

 

Celem prowadzenia działań o charakterze marketingowym, Klient podać może następujące dane osobowe :

  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • poziom językowy, jaki chce dopiero osiągnąć.

W tym przypadku podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody.

 

W celu rozpatrzenia reklamacji przetwarzam takie dane osobowe, jak:

  • imię i nazwisko,
  • lub – firmę
  • adres e-mail,
  • ewentualnie adres zamieszkania /siedziby — jeżeli następuje zwrot pieniędzy,
  • ewentualnie numer rachunku bankowego — jeżeli następuje zwrot pieniędzy w drodze standardowego przelewu, w szczególności w zakresie rozliczenia usług nauczania świadczonych drogą on-line.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy.

 

W celu kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi przetwarzam takie dane osobowe, jak:

  • numer telefonu,
  • imię i nazwisko,
  • firmę.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. d RODO, który  pozwala przetwarzać dane osobowe, jeśli jest to niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej.

 

W celu wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego, takich jak np. przechowywanie dokumentacji księgowej przez 5 lat, przetwarzam takie dane osobowe, jak:

  • imię i nazwisko,
  • firma,
  • adres zamieszkania lub adres siedziby,
  • numer NIP,
  • numer rachunku bankowego — jeżeli płatność następuje w drodze standardowego przelewu, w szczególności w zakresie rozliczenia usług nauczania świadczonych drogą on-line.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez Administratora Danych Osobowych z obowiązków wynikających z prawa;

 

W celu tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO, w tym np. rejestru Klientów, którzy zgłosili sprzeciw zgodnie z RODO, przetwarzam takie dane osobowe, jak:

  • imię i nazwisko;
  • ewentualnie : firmę oraz numer NIP;
  • numer rachunku bankowego – jeżeli rozliczenie następuje w drodze standardowego przelewu;
  • adres e-mail – celem umożliwienia nawiązania koniecznego kontaktu.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest po pierwsze, art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez Administratora Danych Osobowych z obowiązków wynikających z prawa; po drugie, art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Spółki jest posiadanie wiedzy na temat osób, które realizują swoje uprawnienia wynikające z RODO);

 

W celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami przetwarzam takie dane osobowe, jak:

  • imię i nazwisko lub firmę,
  • adres zamieszkania lub siedziby (jeżeli został podany),
  • numer PESEL lub numer NIP (jeżeli został podany),
  • adres e-mail – celem umożliwienia nawiązania koniecznego kontaktu.
  • ewentualnie numer rachunku bankowego, jeśli przy jego użyciu następować miało rozliczenie – celem udowodnienia historii transakcji.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Przedsiębiorstwa jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą ustalić, dochodzić lub bronić się przed roszczeniami, w tym Klientów i osób trzecich);

 

W celu archiwalnym i dowodowym przetwarzam takie dane osobowe, jak:

  • imię i nazwisko lub firmę,
  • adres zamieszkania lub siedziby (jeżeli został podany),
  • numer PESEL lub numer NIP (jeżeli został podany),
  • adres e-mail – celem umożliwienia nawiązania koniecznego kontaktu.
  • ewentualnie numer rachunku bankowego, jeśli przy jego użyciu następować miało rozliczenie – celem udowodnienia historii transakcji.

— na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów o znaczeniu prawnym. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Administratora jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą dowieść pewnych faktów związanych z realizacją usług, np. gdy jakiś organ państwowy tego zażąda);

 

W celu wykorzystywania cookies na stronie internetowej przetwarzam takie  krótkie informacje tekstowe.

Podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody (przy pierwszym wejściu na stronę internetową pojawia się zapytanie o zgodę na wykorzystanie cookies);

 

W celu administrowania stroną internetową przetwarzam takie dane osobowe, jak:

  • adres IP,
  • data i czas serwera,
  • informacje o przeglądarce internetowej,
  • informacje o systemie operacyjnym

 dane te są zapisywane automatycznie w tzw. logach serwera, przy każdorazowym korzystaniu ze strony należącej do Administratora. Administrowanie stroną internetową bez użycia serwera i bez tego automatycznego zapisu nie byłoby możliwe. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Administratora jest bieżące i sprawne administrowanie stroną internetową);

 

 

IV. Cookies

  1. Na swojej stronie internetowej, podobnie jak inne podmioty, wykorzystuję tzw. pliki cookies, czyli krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu użytkownika. Mogą być one odczytywane przez mój system komputerowy, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystam (np. Google’a).
  2. Cookies spełniają bardzo wiele funkcji na stronie internetowej, najczęściej przydatnych, które postaram się opisać poniżej (jeżeli informacje są niewystarczające, proszę o kontakt na wskazany wyżej adres e-mail):
  • zapewnianie bezpieczeństwa — pliki cookies są wykorzystywane w celu uwierzytelniania użytkowników oraz zapobiegania nieupoważnionemu korzystaniu z panelu Klienta. Służą zatem do ochrony danych osobowych użytkownika przed dostępem osób nieupoważnionych;
  • wpływ na procesy i wydajność korzystania ze strony internetowej — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby witryna sprawnie działała i aby można było korzystać z funkcji na niej dostępnych, co jest możliwe między innymi dzięki zapamiętywaniu ustawień pomiędzy kolejnymi odwiedzinami na stronie. Dzięki nim można zatem sprawnie poruszać się na stronie internetowej i poszczególnych podstronach;
  • stan sesji — w plikach cookies często są zapisywane informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, np. które podstrony najczęściej wyświetlają. Umożliwiają również identyfikację błędów wyświetlanych na niektórych podstronach. Pliki cookies służące do zapisywania tzw. „stanu sesji” pomagają zatem ulepszać usługi i zwiększać komfort przeglądania stron;
  • utrzymanie stanu sesji — jeżeli klient loguje się do swojego panelu, to pliki cookies umożliwiają podtrzymanie sesji. Oznacza to, że po przejściu na inną podstronę nie trzeba każdorazowo podawać ponownie loginu i hasła, co sprzyja komfortowi korzystania ze strony internetowej;
  1. Pana/Pani przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie cookies w Pana/Pani urządzeniu, dlatego przy pierwszej wizycie proszę o wyrażenie zgody na użycie cookies. Jeżeli jednak nie życzy Pan/Pani sobie wykorzystania cookies przy przeglądaniu strony internetowej, można zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej — całkowicie blokować automatyczną obsługę plików cookies lub żądać powiadomienia o każdorazowym zamieszczeniu cookies w urządzeniu. Ustawienia można zmienić w dowolnej chwili.
  2. Szanując autonomię wszystkich osób korzystających ze strony internetowej, czuję się jednak w obowiązku uprzedzić, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować dość poważne trudności w korzystaniu ze strony internetowej, np. w postaci konieczności logowania się na każdej podstronie, dłuższego okresu ładowania się strony, ograniczeń w korzystaniu z funkcjonalności, etc.

 

V. Prawo wycofania zgody

 

 

  1. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, w każdej chwili może Pan/Pani tę zgodę cofnąć — wedle własnego i swobodnego uznania.
  2. Jeżeli chciałby/chciałaby Pan/Pani cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, to w tym celu wystarczy:
  • wysłać bezpośrednio Administratorowi e-mail na adres: kontakt@lets-talk.com.pl   lub
  • nadesłać na adres siedziby Administratora pisemne i wyraźne oświadczenie.
  1. Jeżeli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywało się na podstawie zgody, jej cofnięcie nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było nielegalne. Oznacza to że do czasu cofnięcia zgody mam prawo przetwarzać Pana/Pani dane osobowe i jej odwołanie nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania przedmiotowych danych, a nadto, iż ww. dane osobowe mogą być gromadzone w celu archiwalnym i dowodowym przez czas ściśle oznaczony.
  2. Klient ma nieprzerwane prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Administrator nie sprzedaje i nie przekazuje danych osobowych Klientów innym podmiotom, chyba że obowiązek udostępnienia danych wynika z przepisów prawa bądź jest to niezbędne dla dochodzenia roszczeń Administratora w przypadku naruszenia jego praw majątkowych / dóbr osobistych przez Klienta.

 

VI. Wymóg podania danych osobowych

 

 

  1. Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Pana/Pani decyzji. Jednakże w niektórych przypadkach podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić Pana/Pani oczekiwania w zakresie korzystania z usług i dostosować ich standard oraz poziom do Pana / Pani potrzeb oraz umiejętności.
  2. Aby mógł/mogła Pan/Pani otrzymać fakturę za usługi, konieczne jest podanie wszystkich danych wymaganych prawem podatkowym, a zatem imienia i nazwiska lub firmy, adresu zamieszkania lub adresu siedziby, numeru NIP oraz numeru rachunku bankowego, jeśli płatność następuje w drodze standardowego przelewu oraz ewentualnie adresu e-mail, jeśli rozliczenie następuje wyłącznie w drodze on-line  – celem przygotowania przeze mnie kompletnej i ważnej faktury oraz skutecznego doręczenia tejże.
  3. Aby móc się skontaktować z Panem/Panią w sprawach związanych z bieżącą realizacją usługi, konieczne jest podanie aktualnego numeru telefonu lub aktualnego adresu e-mail.

 

VII. Cele analityczne oraz profilowanie

 

 

            Uprzejmie informuję, że dokonuję działań oraz monitów w celach analitycznych, a także czynności w zakresie profilowania, skierowanych głównie w obrębie marketingu bezpośredniego – dzięki temu w przyszłości będę mogła tworzyć jeszcze lepsze  oferty oraz usprawniać aktualnie realizowane usługi. Uzyskane na wskazanym polu informacje pozwalają na przykład na lepsze dopasowanie oferowanych usług do indywidualnych lub niestandardowych potrzeb Klientów – właściwym tylko im preferencji oraz zainteresowań, podejmowanie decyzji dotyczących rozwoju zakresu naszych usług językowych oraz stałe usprawnianie procesów obsługi oraz sprawnego kontaktu z Klientem w najdogodniejszym momencie.

 

 

VIII. Odbiorcy danych osobowych

 

 

  1. Jak większość przedsiębiorców, w swojej działalności korzystam z pomocy innych podmiotów zewnętrznych, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania przetwarzanych przez Administratora danych osobowych. W związku z powyższym, w razie uzasadnionej potrzeby, przekazuję Pana/Pani dane osobowe współpracującym ze mną – na podstawie odrębnych umów – prawnikom, którzy realizują usługi, firmom obsługującym szybkie płatności, firmie księgowej, a także firmie ubezpieczeniowej (gdyby zaszła konieczność naprawienia szkody).
  2. Oprócz tego, może się zdarzyć że np. na podstawie właściwego przepisu prawa lub decyzji właściwego organu będę zobowiązana przekazać Pana/Pani dane osobowe również innym podmiotom, czy to publicznym czy prywatnym. Dlatego niezmiernie trudno jest przewidzieć, kto może zgłosić się z żądaniem udostępnienia danych osobowych. Niemniej ze swojej strony zapewniam, że każdy przypadek żądania udostępnienia danych osobowych analizowany jest bardzo starannie i wnikliwie, aby w sposób przypadkowy nie przekazać żadnych informacji osobie nieuprawnionej i jednocześnie, aby ww. przetwarzanie nastąpiło przy zachowaniu minimalizacji użycia danych osobowych.

 

 

IX. Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich

 

 

  1. Jak większość przedsiębiorców, korzystam z różnych popularnych usług i technologii, oferowanych przez takie podmioty jak Facebook, Microsoft, Google. Firmy te mają siedziby poza Unią Europejską, a zatem w świetle przepisów RODO są traktowane jako państwa trzecie.
  2. RODO wprowadza pewne ograniczenia w przekazywaniu danych osobowych do państw trzecich, ponieważ skoro nie stosuje się tam, co do zasady przepisów europejskich, ochrona danych osobowych obywateli Unii Europejskiej może być niestety niewystarczająca. Dlatego też każdy administrator danych osobowych ma obowiązek ustalić podstawę prawną takiego przekazywania.
  3. Ze swojej strony zapewniam, że przy korzystaniu z usług i technologii przekazuję dane osobowe wyłącznie podmiotom ze Stanów Zjednoczonych i wyłącznie takim, które przystąpiły do programu Privacy Shield na podstawie decyzji wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r.. Podmioty, które przystąpiły do programu Privacy Shield, gwarantują, że będą przestrzegać wysokich standardów w zakresie ochrony danych osobowych, jakie obowiązują w Unii Europejskiej, dlatego korzystanie z ich usług i oferowanych technologii w procesie przetwarzania danych osobowych jest zgodne z prawem.
  4. W każdej chwili gotowa jestem udzielić Panu/Pani dodatkowych wyjaśnień odnośnie przekazywania danych osobowych, w szczególności, gdy kwestia ta budzi Pana/Pani niepokój.
  5. W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do uzyskania kopii danych osobowych przekazanych do państwa trzeciego.

 

X. Okres przetwarzania danych osobowych

 

 

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przetwarzam Pana/Pani dane osobowe jedynie przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel – tj. zrealizować umowę o świadczenie usług językowych lub też dopełnić innym obowiązkom nałożonym na Administratora przez obowiązujące przepisy z zakresu ochrony danych osobowych lub prawa podatkowego. Jednocześnie wskazuję, iż przetwarzanie wizerunku następuje jedynie w czasie rzeczywistym realizacji usługi on-line, celem umożliwienia koniecznej komunikacji.  Po tym okresie Pana/Pani dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone.
  2. W sytuacji, gdy nie potrzebuję wykonywać innych operacji na Pana/Pani danych osobowych niż ich przechowywanie, do momentu trwałego usunięcia lub zniszczenia dodatkowo je zabezpieczamy — poprzez pseudonimizację. Pseudonimizacja polega na takim zaszyfrowaniu danych osobowych, czy też zbioru danych osobowych, że bez dodatkowego klucza nie da się ich odczytać, a zatem takie informacje stają się całkowicie bezużyteczne dla osoby nieuprawnionej.
  3. Wszelkie dane osobowe gromadzone, przetwarzane i przechowywane są przy stałej kontroli dostępu do nich i wobec wdrożenia środków bezpieczeństwa wymaganych przez obowiązujące przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
  4. Odnośnie poszczególnych okresów przetwarzania danych osobowych, uprzejmie informujemy, że dane osobowe przetwarzamy przez okres:
  • trwania umowy — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umowy;
  • 3 lat lub 6 lat plus 1 rok — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (długość okresu zależy od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami, czy też nie);
  • 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków z prawa podatkowego;
  • do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody;
  • do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych lub do celów marketingowych;
  • do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności, jednak nie dłużej niż przez 3 lata — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, wykorzystania cookies i administrowania stroną internetową.
  1. Okresy w latach liczone są od końca roku, w którym rozpoczęte zostało przetwarzanie danych osobowych, aby usprawnić proces usuwania lub niszczenia danych osobowych. Odrębne liczenie terminu dla każdej zawartej umowy wiązałoby się z istotnymi trudnościami organizacyjnymi i technicznymi, jak również znaczącym nakładem finansowym, dlatego ustanowienie jednej daty usuwania lub niszczenia danych osobowych pozwala nam sprawniej zarządzać tym procesem. Oczywiście, w przypadku skorzystania przez Pana/Panią z prawa do zapomnienia takie sytuacje są rozpatrywane indywidualnie.
  1. Dodatkowy rok związany z przetwarzaniem danych osobowych zebranych na potrzeby wykonania umowy jest podyktowany tym, że hipotetycznie może Pan/Pani zgłosić roszczenie na chwilę przed upływem terminu przedawnienia, żądanie może zostać doręczone z istotnym opóźnieniem lub może Pan/Pani błędnie określić termin przedawnienia swojego roszczenia.

 

XI. Uprawnienia podmiotów danych osobowych

 

 

  1. Uprzejmie informuję, że posiada Pan/Pani prawo do:
  • dostępu do swoich danych osobowych;
  • sprostowania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  • przenoszenia danych osobowych.
  1. Szanuję Pana/Pani prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych i staram się ułatwiać ich realizację w najwyższym możliwym stopniu. Przy tym wskazuję, że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego, a zatem w niektórych sytuacjach mogę – zgodnie z prawem – odmówić Panu/Pani ich spełnienia. Jednakże, jeżeli odmawiam uwzględnienia żądania, to tylko po wnikliwej analizie i tylko w sytuacji, gdy odmowa uwzględnienia żądania jest konieczna.
  1. Odnośnie prawa do wniesienia sprzeciwu wyjaśniam, że w każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do sprzeciwienia się przetwarzaniu danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych w związku z Pana/Pani szczególną sytuacją. Musi Pan/Pani jednak pamiętać, że zgodnie z przepisami możliwa jest odmowa uwzględnienia sprzeciwu, jeżeli wykazane zostanie, że:
  • istnieją prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, które są nadrzędne w stosunku do Pana/Pani interesów, praw i wolności lub
  • istnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  1. Swoje uprawnienia może Pan/Pani zrealizować poprzez:
  • wysłanie stosownego oświadczenia bezpośrednio Administratorowi w formie e-mail kierowanego na adres: kontakt@lets-talk.com.pl   lub
  • nadesłanie na adres siedziby Administratora pisemnego i wyraźnego oświadczenia, opatrzonego własnoręcznym podpisem.

 

XII. Prawo do wniesienia skargi

 

 

Jeżeli uważa Pan/Pani, że Pańskie dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, możliwe jest wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego.

 

 

XIII. Postanowienia końcowe

 

 

  1. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką Prywatności obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, w szczególności w brzmieniu zakreślonym przez rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) .
  2. O wszelkich zmianach wprowadzonych do niniejszej Polityki prywatności, jakie mogą wyniknąć z rozwoju oferowanych przeze mnie usług albo zmian regulacyjnych, będą Państwo informowani na stronie internetowej LET’S TALK Monika Mituś oraz na fanpage’u LET’S TALK Monika Mituś prowadzonym w serwisie Facebook.
  3. Niniejsza Polityka Prywatności w przedstawionym brzmieniu obowiązuje od dnia 27 marca 2020   do odwołania.

Olkusz, dnia 27 marca 2020 r.